KOULUTUS

Hämeenlinnan Navigaatioseura on aktiivinen veneilyseura, jonka olennainen arvo on navigaatio- ja veneilytaitojen kouluttamisessa.

Jäsenyyden ehto on laivuritutkinnon suorittaminen. Jokainen tietää, että jäsenemme ovat vastuuntuntoisia ja osaavia veneilijöitä.

Kartoitamme parhaillaan kursseille opettajia, sekä osallistujia - Laita sähköpostia, jos olet kiinnostunut.

KAURAAN TUKIKOHTA

Seuran ehdoton timantti on Vanajanselällä sijaitseva Kauraan saari, joka on jäsenten käytössä veneilykaudella.

Kuluvana juhlavuotena tukikohtaamme ehostetaan ja kehitetään jälleen entistä paremmaksi.

61° 5' 58.92'', 24° 14' 21.12''

JÄSENET

Jäsenkunta muodostuu veneilyn aktiiveista, joita yhdistää tiivis yhteisöllisyys ja talkoohenki. Tämä myös antaa uusille veneilyharrastusta aloittaville jäsenille turvallisen ja tuttavallisen matkan harrastukseen.

JUHLAVUOSI 50 vuotta

Vietämme juhlavuotta 2024 ja toivomme jokaisen jäsenen mukanaoloa tapahtumissamme perheineen.

Puolivuosisata on matka, josta voimme iloita ja samalla myös kunnitoittaa seuramme perustajia ja alkutaipaleen aktiveeja.

KOMMODORIN TERVEISET

Seuramme Kommodori Nina Aitola julkaisee aika ajoin tiedotteita ja infoa uutispalstalla.

HSN-KAUPPA

Seuramme HSN-Kauppa välittää laadukkaita nimikkotuotteita jäsenillemme.

Tiedotteet

HNS-KAUPPA

Hupparit 39 €

Housut 34 €