SEURA

Hämeenlinnan Navigaatioseura ry on toiminut vuodesta 1974 kouluttaen ja kehittäen veneilyharrastusta. Täten tänä vuonna seura voi hyvin mielin todeta toiminnan jatkuneen aktiivisesti 50 vuoden ajan. Seura on tullut tunnetuksi ennen kaikkea veneilykurssitoiminnastaan. Niin saaristo-, rannikko- kuin avomerilaivurikursseillakin ovat sadat osallistujat voineet kohentaa veneilytaitojaan ja saada laivurin arvon.

Seuran jäsenten venepaikat ovat ympäristön eri pienvenesatamissa. Seuran jäsenten käytössä oleva lämminhenkinen saaritukikohta sijaitsee Vanajanselällä Kauraan saaressa. Kauraassa on laituri, mukava sauna, huvimaja, puucee ja nuotiopaikka.

Pidämme saarta mahdollisimman hyvin luonnonvaraisena, koskemattomana. Saaren rauha tarjoaa jäsenille kesäisiä rentoja hetkiä. Perinteeksi on muodostunut myös yhteinen kevättalven retki saareen. Talkoilla kunnossa pidettävä saari vaatii myös huoltajansa. Yhdessä tekeminen tuo hyvän mielen itselle ja toisille.

HNS-KAUPPA

Hupparit 39 €

Housut 34 €

Laivuriviiri 25 €