VENEILYJAOSTO

Veneiden katsastus aloitetaan toukokuun puolessa välissä ja siitä viikolle 24 kesäkuussa arkipäivisin maanantaista torstaihin. Mikäli haluat katsastaa veneesi ota yhteyttä (painike alla) ja kerro missä veneesi voidaan katsastaa sekä toivottu ajankohta katsastukseen.

Vuosikatsastusmaksu on 10 € ja peruskatsastus venetodistuksineen 20 €.  Katsastuksista sovitaan  katsastajan kanssa (katso  yhteystiedot ja  toimihenkilöt). Nämä maksut peritään vuosittain jäsenmaksun yhteydessä.

Muussakin katsastukseen liittyvissä kysymyksissä, tarvikkeista yms voi ottaa yhteyttä tuolla osoitteella. Kuvauksen katsastuksesta avautuu omalle sivulleen alla olevasta painikkeesta. Lisäksi ne jotka eivät vielä ole veneilyjaoston jäseniä, laita viestiä samaan osoitteeseen.

Veneilyjaostoon voivat liittyä kaikki seuran jäsenet. Veneilyjaosto kuuluu Suomen Purjehtija ja Veneilyliittoon, SPV. Jaoksen jäsenet voivat rekisteröidä veneensä seuran venerekisteriin ja katsastettuna SPV:n venerekisteriin.  Vain katsastetuilla ja rekisteröidyillä veneillä on oikeus käyttää seuran omaa veneilyn perälippua. Seuran jäsenviiriä voidaan käyttää kaikissa aluksissa.

Veneilyjaoston jäsenmaksu  on 13 € seuran jäsenmaksun lisäksi. Veneilyjaoston jäsenillä on täydet SPV:n jäsenedut. Ne sisältävät mm. SPV:n Nautic-lehden, IF:n tapaturmavakuutuksen, alennuksia vakuutuksiin sekä laivalippuihin ja hotellimajoituksiin.